جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نعیم قاسم

حوزه/ معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: اگر ایران و حمایت های آن نبود، مقاومت در لبنان پیروز نمی شد، ثبات در فلسطین برقرار نمی شد، سوریه در مقابله با طرح تروریستی پیروز نمی شد، عراق آزاد نمی شد و یمنی ها پایداری نمی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی گفت: هدف قرار دادن نمایندگان پارلمان با تحریم های اقتصادی، در واقع هدف قرار دادن نمایندگان ملت است و امروز علیه ما از تحریم های اقتصادی و سیاسی استفاده می کنند که آن تجاوز حقیقی است.

وی با مطرح کردن این سؤال که آیا می خواهید دیدگاه های خودتان را به ما تحمیل کنید؟ گفت: اگر نمایندگان یا مسئولین یا حزب یا هر چیزی دیگری را در لیست تحریم ها و زیر فشار ها قرار دهید، این اقدام شما بر اراده ما خواهد افزود و باعث می شود که ما بیاندیشیم چگونه در این جنگ و این تجاوزی که برای فشار علیه مقاومت و مردم آن انجام می دهید، پیروز شویم.

شیخ قاسم اشاره کرد: امروز تمامی جهان به تلاش ها و تجاوز های پی در پی آمریکا علیه ایران مشغول است. ایران چه کار کرده است که مورد تجاوز قرار می گیرد و زیر فشار بزرگی است؟ ایران توانایی خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملت های منطقه و مقاومت ثابت کرده است و توانسته دستاورد های فراوانی را در منطقه محقق کند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: اگر ایران و حمایت های آن نبود، مقاومت در لبنان پیروز نمی شد، ثبات در فلسطین برقرار نمی شد، سوریه در مقابله با طرح تروریستی پیروز نمی شد، عراق آزاد نمی شد و یمنی ها پایداری نمی کردند.

وی افزود: تمامی ملت های منطقه  مدیون این حمایت بزرگی هستند که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و امام خامنه ای تقدیم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha