جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بر لزوم تلاش هر چه بیشتر طلاب و روحانیون بسیجی در راستای آشناتر نمودن آحاد مردم به خصوص نسل جوان با سبک زندگی اسلامی و شاخصه ها و مؤلفه های آن تاکید کرد.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از مهم ترین کلیدواژه ها در بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب طی سال های اخیر ناظر به مساله سبک زندگی بوده به طوری که ایشان بارها و بارها به شکل مستقیم و غیرمستقیم تلاش در جهت ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را خواستار شده اند.

وی افزود: ترویج شاخصه ها و بایسته های سبک زندگی اسلامی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر امروز وظیفه حوزویان و دانشگاهیان دغدغه مند و انقلابی است و به ویژه از حوزه انقلابی انتظار می رود که در این راستا نقش آفرینی جدی تر و فعال تری داشته باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: البته در این جهت رسانه های جمعی باید برای پژواک فرمایشات مقام معظم رهبری به میدان بیایند و به خصوص ما از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در راستای ترویج این مهم به خوبی و به شکل حداکثری استفاده کنیم، چه آن که در طرف مقابل، دشمن به شدت در حال فعالیت رسانه ای و جنگ نرم تبلیغاتی و فرهنگی است که اگر ما در این جدال کوتاه بیاییم و بی تفاوت باشیم، قافیه را باخته ایم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha