پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت معرفی سابقه تاریخی و درخشان حوزه و علمای استان به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در دیدار جمعی از معاونین و مدیر مدارس علمیه خواهران استان قزوین ضمن تبریک دهه کرامت به ضرورت اصل پژوهش در مدارس اشاره کرد و گفت: پژوهش امروز باید بیش از پیش در مدارس حوزه های علمیه مشهود باشد و اگر نگاه جدی از سوی مدیران، صورت نگیرد، حرکت علمی و آموزشی یقیناً متوقف خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه برنامه های پژوهشی در حوزه های علمیه خواهران قابل قبول بوده و برخی پایان نامه های ارائه شده از سوی طلاب خواهر از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در  مسئولیت و رسالتی که بر عهده بنده قرار داده اند یکی از برنامه های جدی و اصولی، مسئله پژوهش بوده که با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران، اساتید در تلاش هستیم  سابقه تاریخی و درخشان مدارس علمیه استان قزوین و علمای شهر دارالمومنین را در مجموعه ای گردآوری و به نسل جوان بیشتر بشناسانیم.

 حجت الاسلام کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین نیز به فعالیت های علمی و پژوهشی حوزه خواهران استان اشاره و بیان کرد:خوشبختانه حوزه خواهران قزوین با 1500 طلبه در استان توانسته در بخش های علمی و پژوهشی و همچنین ارائه مقالات به جشنواره علامه حلی صاحب عناوین برتر شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، همچنین انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیار را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha