پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به تداوم اردوهای جهادی طلاب و روحانیان استان در مناطق سیل‌زده، گفت: پیگیری و رفع مشکلات و نیازهای اهالی مناطق سیل‌زده از دغدغه‌های حوزه علمیه خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، از تداوم اردوهای جهادی طلاب و روحانیان استان در مناطق سیل‌زده خبر داد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: پیگیری و تلاش برای حل مشکلات سیل‌زدگان استان از دغدغه‌های حوزه علمیه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اولویت گروه‌های جهادی طلبگی در مناطق سیل‌زده متناسب با تخصص حوزویان هست؛ هر چند طلاب در مباحث ساخت و ساز به‌عنوان مساعدت عمومی هم ورود کرده و کمک می‌کنند.

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی هم در این نشست درباره چگونگی هم‌افزایی گروه‌های جهادی حوزوی با اداره کل کمیته امداد در خصوص پیگیری و حل مشکلات سیل‌زدگان استان تبادل نظر شد

وی افزود: حضور طلاب و روحانیان در مناطق سیل‌زده، حضور بسیار مؤثری است؛ زیرا روحیه همدلی و همیاری را در بین مردم گسترش می‌دهد که این موضوع را به عینه در اردوهای جهادی پیشین طلاب و روحانیان در مناطق سیل‌زده دیده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha