پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ محمد الموعد

حوزه/ شیخ محمد الموعد سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین از سخنان سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص آزادی فلسطین و قدس و نابودی دشمن صهیونیستی و خواندن نماز در مسجد الاقصی قدردانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد الموعد سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین از سخنانی سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص آزادی فلسطین و قدس، نابودی دشمن صهیونیستی و خواندن نماز در مسجد الاقصی قدر دانی کرد و به این سخن نصر الله اشاره کرد که گفت:"من امید زیادی دارم که به خواست خدا در قدس و مسجدالاقصی نماز خواهم خواند".

وی با تاکید بر اینکه اظهارات آتشین سید حسن نصر الله بیانگر عمق حمایت وی از مسئله فلسطین و دفاع از آن است، گفت: سید نصر الله مسئله فلسطین را مسئله امّت می داند و معتقد است که دشمن تنها زبان زور و بازدارندگی را می فهمد.

شیخ الموعد تصریح کرد: این سخن قدرتمند سید نصر الله در مکان و زمان مناسب و در سایه تلاش برای عادی سازی معامله شکست خورده و ظالمانه قرن بیان شد.

سخنگوی شورای علمای فلسطین از طرف دیگر قرار دادن محمد رعد و حاج امین شری نماینده پارلمان لبنان و حاج وفیق صفا مسئول ارتباطات حزب الله در لیست تحریم های آمریکا را محکوم کرد.

وی این اقدام را مدال افتخار و گواهی عزّت و شرف برای آن ها دانست و گفت: این کافی است که آن ها در خندق مقاومت و آزادی فلسطین هستند.

سید حسن نصرالله در مصاحبه دو روز پیش خود با شبکه المنار در پاسخ به این سؤال که به نظرتان شما در قدس نماز می خوانید یا فرزندانتان یا نوه های شما؟ گفت که من بر اساس دلایل منطقی و تحولات منطقه امید زیادی دارم که خودم در قدس نماز بخوانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha