جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امینی

حوزه/ حجت الاسلام امینی از اعزام ۸۰ نفر از مبلغان تخصصی کودک و نوجوان در قالب گروه های تبلیغی به مراکز برگزار کننده طرح اوقات فراغت تابستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خردادماه سال جاری پس از برگزاری دوره تخصصی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان برای مبلغان تخصصی کودک و نوجوان، ثبت نام مبلغان برای شرکت در اعزام طرح تابستان انجام شد.

وی بیان کرد: اعزام مبلغان تخصصی کودک و نوجوان در طرح تابستان 1398 با همکاری بنیاد خیریه فرهنگی المهدی (علیه السلام) از ابتدای تیر لغایت پایان مرداد 98 به مدت 60 روز با تمرکز بر اجرای برنامه های فرهنگی فراگیر در مناطق مختلف استان اصفهان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع تعیین مکان های تبلیغی و ارزیابی از این فعالیت به بنیاد خیریه فرهنگی المهدی (ع) واگذار شده است، همه متقاضیان برگزاری طرح اوقات فراغت لازم است با بنیاد هماهنگ شوند.

وی افزود: جدیدترین محتوای تبلیغی مبلغان تخصصی کودک و نوجوان در سامانه بله، به آدرس«  ble.im/join/NTczNzE4Zj» برای این دست از مبلغان منتشر شده است که موظف به استفاده از این محتوا ها هستند.

رئیس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  یادآور شد: برای کودکان 24 محتوا در موضوعات اعتقادی، احکام، اخلاق اجتماعی و قرآن و برای نوجوانان نیز 24 محتوا با موضوعات متناسب ارائه شده است، تمام این محتواها در قالب پاورپوینت ارائه شده تا مبلغان تخصصی در برنامه های خود به راحتی از این محتواها استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha