شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز جایگاه حوزه های علمیه، ترویج اسلام و دفاع از دین و خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در دیدار با مدیران و اساتید مدارس علمیه امام صادق(ع) قزوین و شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان به نقش روحانیت و حوزه های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز روحانیت و حوزه های علمیه مرکز کانون هدایت بوده و در عرصه های مختلف نقش آفرین و تاثیرگذارند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز جایگاه حوزه های علمیه، ترویج اسلام و دفاع از دین و خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه همواره بازوی توانمند نظام اسلامی بوده، لذا باید بیش از پیش در جهت علم آموزی و همچنین در بخش پژوهش فعال باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر لزوم ارتباط بیشتر اساتید با طلاب اشاره و بیان کرد: شما مدیران و اساتید  باید ارتباط خود را با سربازان امام زمان (عج) تقویت کنید.

حجت الاسلام علی آهنگران، مدیر مدرسه امام صادق(ع) هم در سخنانی گفت: مدرسه علمیه امام صادق (ع) 220 طلبه دارد و  توانسته اند در جشنواره علامه حلی و همچنین مسابقات قرآنی رتبه های خوبی کسب کنند.

حجت الاسلام حمید علی بخشی، مدیر مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان نیز در رابطه با این مدرسه، گفت: مدرسه علمیه شهرستان تاکستان درحال حاضر 120 طلبه دارد و با تولیت آن با حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری است و از نظر علمی و پژوهشی رتبه های خوب و قابل قبولی دارد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha