جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از برگزاری دوره تابستانی آموزش مکالمه عربی برای طلاب و عموم بانوان در این مدرسه خبر داد .

سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از برگزاری دوره تابستانی آموزش مکالمه عربی  برای طلاب و عموم بانوان در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد خبر داد و گفت: این دوره با هدف آشنایی طلاب و دیگر خواهران با زبان عربی برای تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد  ادامه داد: این دوره زیر نظر دکتر امیری از اساتید این رشته برای طلاب و سایر خواهران در حال برگزاری است و در پایان هر ترم به دانش آموختگان مدرک اعطا خواهد شد .

وی اظهار کرد:  در صورت فراهم شدن شرایط لازم کلاس های قرآن، احکام، طراحی، خیاطی و کریستال نیز در مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد برای خواهران برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در پایان با اشاره به آغاز پذیرش در حوزه های علمیه خواهران، خاطرنشان کرد: اساتید و طلاب مدرسه در طول دوره ثبت نام بصورت تلفنی و حضوری آماده پاسخگویی به سؤالات خواهران علاقمند استان هستند و شرایط ورود به حوزه را برای آنان تشریح می کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha