پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 عرضه فیلم و انیمیشن‌های ارزشی با تخفیف ویژه

حوزه/ مدیر کل امور طلاب و خانواده از ارائه بسته‌های رسانه‌ای شامل فیلم و انیمیشن‌های ارزشی به طلاب با تخفیف ویژه در اوقات فراغت تابستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» خانم ملیحه عرب خزائلی با اشاره به استقبال خانواده‌های طلاب از اکران فیلم‌های ارزشی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، گفت: مصاحبه‌ها و نظرسنجی صورت گرفته نشان داد که اکران فیلم‌های ارزشی سبب ایجاد نشاط در خانواده‌ها می‌شود و گردهمایی عظیم خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در برنامه‌های اکران فیلم‌های ارزشی، ظرفیت بسیار عظیم و فرصت ویژه رسانه‌ای _فرهنگی در جهت رسیدن به اهداف متعالی و الگوی خانواده تراز انقلاب اسلامی است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: ایمان و اعتقاد به باورهای دینی، مهم‌ترین شاخصه خانواده انقلابی است و تلاش در جهت استحکام زیرساخت‌های این نهاد مقدس از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های در دست اجرا است که به یاری خداوند متعال با برنامه‌ریزی فرهنگی اجرایی می‌شود.

عرب خزائلی بیان داشت:  در راستای فرارسیدن ایام فراغت تابستان۹۸ و با هدف  ایجاد نشاط در محیط خانواده‌های طلاب بسته برنامه رسانه، انیمیشن و فیلم‌های ارزشی با تخفیف ویژه از سوی اداره کل امور طلاب در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین گام در تحقق این هدف، انیمیشن نبرد خیلج فارس (۱) است که به مدت ۳۲ دقیقه به کارگردانی فرهاد عظیما، تهیه‌کنندگی سازمان رسانه‌ای اوج و کار مشترک از گروه انیمیشن فاطمه‌الزهرا علیهاالسلام و حوزه هنری خراسان رضوی برای گروه سنی «ج» و «د» تولید شده است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ادامه داد: نبرد خلیج فارس (۱) کاری از جشنواره مردمی فیلم عمار درباره داستان جنگ هوایی میان ایران و عربستان است که در ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۳ در خلال جنگ ایران و عراق به وقوع پیوسته است.

عرب خزائلی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت تهیه سی‌دی نبرد خلیج فارس (۱) به همراه هشت انیمیشن ضمیمه با تخفیف ویژه به مبلغ ۳ هزار تومان به اداره خانواده اتاق ۱ واحد امور فرهنگی خانواده مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعاع بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۶۳۲ تماس بگیرید.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha