سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اکبری

حوزه/ حجت الاسلام اکبری گفت: اسلام به عنوان یک دین جهانی مملو از زیبایی‌هاست و یکی از مظاهر آن پیامبر اکرم(ص) است که اخلاق ایشان الگوی همه انسان‌هاست‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام ابراهیم اکبری رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره عکس رمضان، در نخستین جشنواره که ظهر امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به پیوند دادن هنر و دین گفت: ما با آغاز این طرح توقع نداشتیم که چنین استقبالی از جشنواره شود.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی مسجد النبی(ص) اظهار داشت: این مسجد را می توان یک مسجد ممتاز از منظر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانست و هرچند این مسجد محلی است اما تاثیرگذاری فراوانی در سطح گسترده دارد.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه تهران افزود: دین مظاهر تمام زیبایی‌هاست. خداوند خود را نور آسمان‌ها و زمین معرفی می‌کند و منعکس کننده نور وجودی هر مخلوقی است.

وی تصریح کرد: خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد و اسلام به عنوان یک دین جهانی مملو از زیبایی‌هاست. یکی از مظاهر آن پیامبر اکرم(ص) است که اخلاق ایشان الگوی همه انسان‌هاست‌.

حجت الاسلام اکبری در پایان خاطرنشان کرد: در همه چیز تجلیات و تشعشعات پروردگار وجود دارد و هنرمندان این وظیفه را دارند که این زیبایی‌ها را به تصویر بکشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha