جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمدی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان گفت: بیانیه گام دوم نقشه راهی است که نباید به آن شعاری و تشریفاتی نگاه شود. حق مطلب این است که به عنوان نسخه شفابخش بهتر شدن آلام و برطرف شدن گرفتاری های بشریت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، ظهر امروز سه شنبه در جلسه هم اندیشی مربیان عقیدتی سیاسی، در کاشان، با تاکید بر ورود مربیان عقیدتی به عرصه مقاله و کتاب نویسی، گفت: مربیان عقیدتی و پیشکسوتان بسیج و سپاه باید با مجاهدت منظومه فکری گام دوم انقلاب را در جامعه به درستی تبیین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان،با بیان اینکه با آغاز گام دوم انقلاب نیاز به نقشه راه داشتیم، افزود: بیانیه گام دوم نقشه راهی است که نباید به آن شعاری و تشریفاتی نگاه شود. حق مطلب این است که به عنوان نسخه شفابخش بهتر شدن آلام و برطرف شدن گرفتاری های بشریت مورد توجه قرار گیرد.

وی، بیانیه گام دوم را صراط مستقیم دانست و با بیان اینکه عمل کنندگان به بیانیه عاقبت به خیر می شوند، تصریح کرد: جامعه ای موفق است که مربیان دینی آن دغدغه توحید داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان، تبلیغ چهره به چهره را بهترین شیوه تبلیغی دانست و گفت: تبلیغ چهره به چهره بیشترین اثر را در تبیین مسائل فکری و دینی دارد.

وی، با ابراز تاسف از اینکه عده ای آلوده در عربستان با برداشت نادرست از قرآن، داعش تربیت می کنند، اظهار کرد:‌ درصورتی که تفسیر قرآن به دست نا اهلان بیفتد ضرر و زیان زیادی برای اسلام خواهد داشت.

 در پایان این نشست مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ضمن بیان دیدگاه های خود، خواستار هماهنگی دیدار با آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha