جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توزیع بسته های غذایی

حوزه/ ۶۰ بسته حمایتی، از سوی معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، میان طلاب سیل زده خوزستان توزیع شد.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از توزیع ۶۰ بسته حمایتی، میان طلاب سیل زده خوزستان خبرداد و اظهار داشت: این بسته های حمایتی شامل مواد غذایی به ارزش هر کدام ۳ میلیون ریال و جمعا ۱۸۰ میلیون ریال بوده که با حمایت خیرین، جمع آوری و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برخی نقاط سیل زده، همچنان نیازمند توجه مردم و مسئولان هستند، گفت: معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، همت خود را جزم کرده تا در راستای حمایت از طلاب سیل زده، اقداماتی را انجام دهد که یکی از این اقدامات، جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه مواد غذایی بوده است.

حجت الاسلام کیانی، با تأکید بر اینکه حمایت از مردم سیل زده، از سوی حوزویان خوزستان، همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: بحمدالله با عزم جهادی حوزویان خوزستان، ما برآنیم تا آخرین لحظه اسکان دائمی مردم سیل زده، به ویژه طلاب و خانواده هایی که منازل آنها در اثر سیل آسیب دیده اند، کمک و یاری‌شان کنیم.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهار داشت: امیدواریم مسئولان همچون روزهای اولیه خدمت رسانی به مردم سیل زده، به یاری آسیب دیدگانی که تا کنون به اسکان کامل و ایمن دست پیدا نکرده اند، شتابند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha