جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برفر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان گراش از پذیرش مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با محوریت قرآنی خبر داد و گفت: مدرسه باقرالعلوم(ع) با همکاری مجمع القرآن فاطمیون(س) حفظ دوساله قرآن کریم ویژه طلاب جدیدالورود را آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام ابوذر برفر در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه اظهار داشت: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش برای آغاز سال تحصیلی ورودی متقاضیان را با رویکرد قرآن محور پذیرش کرده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مدرسه علمیه گراش درصدد است پذیرش متقاضیان را با محوریت طلاب قرآنی آغاز کند افزود: طلابی که در سال گذشته در این مجموعه پذیرش‌شده‌اند اکنون در طرح تابستانه تسنیم شهرکرد مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش تصریح کرد: این مجموعه در تابستان امسال میزبان 40 نفر از جوانان و نوجوانان 10 تا 25 ساله است که در طرح قرآنی شرکت کرده‌اند و ان‌شاءالله تا 29 مردادماه این 40 نفر با حفظ سه جز از قرآن کریم این مجموعه را ترک خواهند کرد.

وی از پذیرش مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با محوریت قرآنی خبر داد و خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با همکاری مجمع القرآن فاطمیون(س) حفظ دوساله قرآن کریم ویژه طلاب جدیدالورود را آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام برفر در پایان به دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری برنامه‌های تخصصی تبلیغ، کلاس مکالمه زبان انگلیسی و عربی و اعزام طلاب و مبلغین به روستاهای محروم از جمله دیگر برنامه‌های این مجموعه قرآن محور به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha