شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: وعده های سرخرمن برجام به تقریبا «هیچ» رسید و عایدی نصیب ایران نشد و اکنون هم عده ای از مسئولان به جای «رونق تولید»، به دنبال اتحادیه اروپا جهت راه اندازی کانال مالی «اینستکس» هستند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با توجه به سالروز امضای برجام، گفت: آیا رواست بعد از سالها مذاکره گرچه نتیجه آن از روز اول با توجه به شیطنت آمریکا معلوم بود، دوباره به نقطه اول برگردیم، گرچه صنعت هسته ای را با دست خودمان فلج کردیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با بیان اینکه چرا دولتی ها به هشدارهای حکیمانه امامین انقلاب در خصوص بدعهدی شیطان بزرگ توجه نکردند و با دستپاچگی تمام برای مذاکره با  آمریکا به میدان رفتند، گفت: امضاء کنندگان برجام، پس از خروج آمریکا با لرزش صدا  اظهار می دارند: "آمریکا قابل اعتماد نیست"

وی تصریح کرد: دلسوزان انقلابی و بصیر، نسبت به عدم اعتماد به شیطان بزرگ هشدار دادند، اما در جواب برجامیان، جواب می‌دادند که شما با اسرائیل همصدا هستید.

حجت الاسلام  سلیمانی اظهار کرد: وقتی که شروط برجام را به دلخواه و یکطرفه انجام دادیم و بدون گرفتن امتیازی، قلب رآکتور اراک را سیمان کردیم، زمینه زیاده خواهی آمریکا را فراهم نمودیم.

وی با بیان اینکه مردم به علت عدم کنترل گرانی در بازار، با مشکلات متعدد معیشتی دست و پنجه نرم می کنند، اظهار کرد: وعده های سرخرمن برجام به تقریبا «هیچ» رسید و عایدی نصیب ایران نشد و اکنون هم عده ای از مسئولان به جای «رونق تولید»، به دنبال اتحادیه اروپا جهت راه اندازی کانال مالی «اینستکس» هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha