پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خانم جلالی

حوزه/ سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران شبکه سازی رسانه ای در حوزه های علمیه خواهران را مهم دانست و گفت: آمادگی داریم در این عرصه از ظرفیت های آموزشی خبرگزاری حوزه استفاده کرده و به کادرسازی رسانه ای در سطح حوزه های علمیه خواهران برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» خانم ماندانا جلالی، مدیرکل امور تبلیغی و سرپرست روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز در نشست با حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه ای علمیه، با بیان این که ما خبرگزاری حوزه را، خبرگزاری حوزه های علمیه اعم از برادران و خواهران می دانیم، گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری این رسانه، به صورت تخصصی حوزه زن و خانواده را فعال تر کنیم.

وی افزود: در این راستا نیاز به ایجاد یک خط خبری جهت جریان سازی خبری فعالیت های حوزه زنان داریم و با توجه به چرخش استراتژیک فعالیت دشمنان به حوزه زن و در کانون توجه قرار گرفتن بحث زن و خانواده، لازم است به صورت تخصصی به این حوزه پرداخته شده و شبهات موجود برطرف شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران، تقویت اطلاع رسانی فعالیت های خواهران طلبه را دیگر ضروریات برشمرد و ادامه داد: امروز ظرفیت عظیمی در حوزه های علمیه خواهران وجود دارد که به درستی رسانه ای نشده و بهره برداری لازم از این توانایی ها صورت نگرفته است.

وی با بیان این که در این مسیر خبرگزاری حوزه می تواند حامی و یاور خوبی برای حوزه های علمیه خواهران باشد، بیان داشت: امیدواریم با تعاملات و توافق های پیش رو بتوانیم فعالیت های گسترده علمی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی اساتید و خواهران طلبه را در سطح جامعه و بین الملل اطلاع رسانی کنیم.

جلالی بازنمایی کلان حوزه های علمیه خواهران و رونمایی از ظرفیت های این نهاد را بسیار ضروری خواند و تصریح کرد: امروز بیش از 22 هزار مبلّغ خواهر در جامعه مشغول به فعالیت تبلیغی هستند که بیش از 10 هزار نفر از این افراد در 23 عنوان رسانه ای در ماه رمضان گذشته فعالیت تبلیغی داشتند که حاصل این فعالیت ها، تشکیل 90 هزار منبر بود.

وی با اشاره به فعالیت طلاب حوزه های علمیه خواهران در مناطق سیل زده، گفت: تعدادی از این بانوان طلبه در بخش های از مناطق سیل زده نقش فرماندهی شهر رابر عهده داشتند و پیگیر حل مشکلات افراد بودند که بخشی از نتیجه این فعالیت ها تهیه 48 هزار بسته غذایی و توزیع آن بین خانواده های نیازمند و سیلزده بود.

مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در پایان شبکه سازی رسانه ای در حوزه های علمیه خواهران را مهم ارزیابی کرد و افزود: آمادگی داریم در این عرصه از ظرفیت های آموزشی خبرگزاری حوزه استفاده کنیم و به کادرسازی رسانه ای در سطح حوزه های علمیه خواهران برسیم.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha