جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آيت الله نوري همداني در پیامی تصریح کردند: بر همه آزادي‌خواهان و مسلمانان لازم است حمايت خود را از اين انسان‌هاي آزادي‌خواه به ويژه شيخ زكزاكي اعلام كرده و اين جنايت را محكوم نمايند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» متن پيام حضرت آيت الله نوري همداني درپي وخامت حال و شرايط بحراني شيخ زكزاكي به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحيم

 باكمال تاسف خبرهاي ناگواري از وضعيت عالم مجاهد جناب اقاي شيخ زكزاكي به گوش مي‌رسد؛ جنايتي كه امروز در كشور نيجريه در حال وقوع است و عده‌اي از انسان‌ها در حال تحمل رنج و شكنجه هستند مايه نگراني مي‌باشد.

 اين عالم مجاهد را از حقوق اوليه خود محروم نموده و به اتهام واهي مدت زيادي است كه در حبس و شكنجه قرار دادند. مدعيان دروغين حقوق بشر چشمان خود را در مقابل اين جنايات بسته و سكوت مرگباري را اختيار نموده اند و نفرت و ننگ ابدي را نثار خود كرده‌اند؛ سازمان‌هاي بين المللي نيز با سكوت در مقابل اين جنايت هويت خود را از دست داده‌اند و عملا به يك تشكيلات بي‌خاصيت مبدل شده‌اند.

بر همه آزادي‌خواهان و مسلمانان لازم است حمايت خود را از اين انسان‌هاي آزادي‌خواه به ويژه شيخ زكزاكي اعلام كرده و اين جنايت را محكوم نمايند. مسئولان محترم جمهوري اسلامي نيز تلاش خود را براي نجات اين انسان‌هاي مظلوم بيش از پيش بكار گيرند.

حسين نوري همداني
٢٧ تير١٣٩٧

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha