شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: انجام امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تأثیر بسزایی در مقابله با بدحجابی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام محمدرضایی ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز، که در مصلای شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه چهار جلسه در موضوع ناهنجاری‌های جامعه تشکیل‌شده است، گفت: سه گروه در مورد فعالیت‌های انتظامی، ارشادی و آمرین به معروف و ناهیان از منکر کارهایی در رابطه با ارشاد جامعه را بر عهده‌دارند.

قائم‌مقام دبیر جامعه روحانیت شیراز در ادامه عنوان کرد: مشاهده می‌کنیم که ناهنجاری‌هایی در سطح استان دیده می‌شود، آنچه برای ما مهم است این بوده که در مرحله نخست موضوع هنجارشکن‌ها بیشتر است یا افرادی که معتقد به برداشتن این کار هستند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: امروز تعداد افرادی که در جامعه باحجاب هستند، بیشتر است و همین امر نقطه امید است، همچنین باید بدانیم که آیا هرکسی بدحجاب بوده، بی‌دین است، قطعاً این‌طور نیست و بسیاری از آنان نیز اهل نمازند، ولی مسیر را اشتباه انتخاب کرده اند.

وی بابیان اینکه باید بی‌عدالتی را در هنگام مشاهده تذکر داد، افزود: انجام امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تأثیر بسزایی در مقابله با بدحجابی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha