چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلاممعبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی، ارتباط بیش از پیش روحانیت با نسل جوان را حائز اهمیت دانست و گفت: امروز متاسفانه در برخی از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شبهاتی را در رابطه با احکام دینی مطرح می کنند، لذا نه تنها روحانیت باید به این نوع مطالب پاسخ دهد، بلکه باید ارتباط خود را با نسل جوان بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، گفت: دشمنان گمان می کردند که با تحریم و تهدید می توانند مردم ایران را سراسیمه و عصبانی کنند، اما این ملت بزرگ، وحدت، مقاومت و ایستادگی بیشتری از خود به نمایش گذاشته و در آینده نیز این طور خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس درس نگرفتند؛ در آن زمان از نظر امکانات اقتصادی و نظامی با امروز قابل قیاس نبودیم و رژیم بعث صدام در تلاش بود که ایران را از پای در آورد، اما این ملت بصیر و شجاع با مقاومت و ایستادگی جلوی زیاده خواهی دشمنان را گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: بی شک ملت ایران در نیم قرن اخیر عزت مند شد و موفق گردید کشورمان را از سلطه جهان وقدرت های استکباری نجات دهد.

وی تصریح کرد: شک نکنید که کشور از همه این فشارها و تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه عبور خواهد کرد و آن چیزی که باقی می ماند اتحاد، همدلی، پیشرفت و توسعه افزون است.

حجت الاسلام معبودی، ارتباط بیش از پیش روحانیت با نسل جوان را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شبهاتی را در رابطه با احکام دینی مطرح می کنند، لذا نه تنها روحانیت باید به این نوع مطالب پاسخ دهد، بلکه باید ارتباط خود را با نسل جوان بیشتر کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha