جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه حجاب تنها مختص زنان نیست، گفت: یکی از عوامل کم رنگ شدن مسئله حجاب در جامعه استفاده از شبکه های ماهواره ای است، شبکه هایی که تخریب بنیان خانواده ایرانی ـ اسلامی را دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جمال حسینی امروز دجمع تعدادی از فرماندهان پایگاه های بسیج مقاومت شهرستان کامیاران اظهار داشت: امروز هدف دشمنان انقلاب اسلامی یک فرد تا نهاد خاصی نیست، بلکه تمامی ملت به نوعی اهداف تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان محسوب می شوند که باید با آن مقابله گردد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: چند سالی است که دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی به صورت هماهنگ و گسترده هجمه های خود را علیه حجاب زن مسلمان و ایرانی به صورت قابل توجهی آغاز کرده اند.

وی با انتقاد از پوشش و حجاب برخی از شهروندان در سطح شهر، اظهار داشت: یکی از عوامل کم رنگ شدن مسئله حجاب در جامعه استفاده از شبکه های ماهواره ای است، شبکه هایی که تخریب بنیان خانواده ایرانی ـ اسلامی را دستور کار دارند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: با وجود احادیث و روایات بسیار در دین اسلام مبنی بر لزوم حجاب، بازهم عده ای تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار می گیرند و نگاهی سطحی به این واجب شرعی دارند.

وی با اشاره به اینکه حجاب تنها مختص زنان نیست، بیان داشت: متاسفانه این گونه به افراد القا شده است که حجاب تنها مختص بانوان می باشد، در حالی که مقوله حجاب در اسلام بسیار گسترده است و شئونات بسیاری را در برمی گیرد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: یکی دیگر از علل اشاعه بدحجابی در جامعه کم رنگ شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است، لذا همه در مقابل این واجب الهی مسئولیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha