پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 499471
۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
نرم افزار مبلغان ۵

حوزه/ نرم افزار ماهنامه مبلغان ۵ جهت استفاده اساتید، مربیان، مبلغان، طلاب و دانشجویان واحد تولید نرم افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه تهیه و عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نرم افزار ماهنامه مبلغان به منظور دسترسی راحت به بیش از ۳۰۰۰ مطلب و مقاله موجود در ماهنامه اطلاع رسانی، پژوهشی و آموزشی مبلغان، در موضوعات بسیار متنوع، جهت استفاده اساتید، مربیان، مبلغان، طلاب و دانشجویان تهیه و عرضه شد.

نرم افزار در این نسخه شامل ۲۴۰ شماره از مجله مبلغان است و این امکان را به کاربران گرامی می دهد که از طریق  درخت واره موضوعی و مجلات و یا از طریق جستجو براساس موضوعات، نام نویسنده و  شماره مجله، به مطالب دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

نسخه ۵، جدیدترین نسخه نرم افزار ماهنامه مبلغان است که ۴۰ شماره جدید از ماهنامه به آن اضافه شده و از سوی احد تولید نرم افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه تهیه و به مخاطبان عرضه شده است.

سرمقاله ها، تاریخ و سیره، قرآن و حدیث، سوژه های سخن،  رهنمودها و خبرها،  فرق و ادیان، اخلاق، روش ها، گلشن احکام، خطوط کلی تبلیغ، سیاست و اجتماع، خانواده، فضای مجازی، اسوه ها، شبهه و پرسش، خاطرات و تجارب، گزارش و مصاحبه، معرفی، نقد، یک کتاب در یک مقاله، نکته ها، سرگذشت ها، نوشته های خوانندگان، مشاوره، محورهای پژوهشی و تبلیغی، شعر، فرهنگ و واژه ها، تقویم تبلیغ، لطیفه، مسابقه و متفرقه از موضوعات مطرح شده در نرم افزار ماهنامه مبلغان است.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به مواردی همچون «جست و جو براساس عنوان و محتوای مقالات، لیست موضوعی، شماره مجله و نام نویسنده»، «رنگی کردن نتایج جست و جو شده»، «امکان یادداشت برداری و چاپ مقالات»، «دسته بندی مقالات بر اساس موضوع و شماره ماهنامه» و « گستردگی موضوعات در بیش از ۳۰ موضوع» اشاره کرد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha