جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تحریر نهج البلاغه

حوزه/ کتاب ارزشمند «سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی، تحریر نهج البلاغه» به قلم حکیم متأله آیت الله العظمی جوادی آملی، به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، کتاب ارزشمند «سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی، تحریر نهج البلاغه» به قلم حکیم متأله آیت الله العظمی جوادی آملی، به زیور طبع آراسته شد.

تحریر نهج البلاغه آیت الله العظمی جوادی آملی با عنوان «سلونی قبل ان تفقدونی»، شرح و تبیین فقرات خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌های نهج البلاغه است که معظم له این سلسله مباحث را از سال 1371 در خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدّس قم آغاز نمودند و اکنون نیز پس از قریب به سه دهه همچنان در روزهای پنجشنبه در درس‌ اخلاق، ادامه دارد.

این شرح ترتیبی نهج البلاغه از همان ابتدا مورد توجه جامعه علمی و نخبگانی و همچنین بخش های فرهیخته عمومی قرار گرفت و اکنون، انتظار جامعه حوزوی و دانشگاهی و همچنین عموم علاقه مندان به کسب معارف اهل بیت(علیهم السلام) در خصوص تدوین و انتشار این مباحث در قالب مجموعه مجلدات به قلم حضرت استاد، برآورده گردیده است و جلد اول از این مجموعه که دربردارنده شرح و تحریر خطبه‌های 1 تا 17 نهج البلاغه است، راهی بازار نشر گردیده است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را با استفاده از بن تخفیف 15 درصدی خرید کتاب از طریق سایت http://iranebook.ir و همچنین نمایندگی های مرکز بین المللی نشر اسراء در سراسر کشور تهیه کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha