پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 ۳ هزار دانش آموز قمی در طرح نشاط معنوی شرکت می‌کنند

حوزه/ معاون فرهنگی ‌اوقاف استان قم با بیان اینکه ۳ هزار دانش آموز قمی تا پایان تابستان در طرح نشاط معنوی شرکت می‌کنند،گفت: طرح نشاط معنوی در ۱۶ بقعه متبرکه استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام یوسف احمدی اظهار داشت: برنامه اوقات فراغت تابستان به مدت هشت سال با عنوان طرح نشاط معنوی در حال برگزاری است.

وی افزود: طرح نشاط معنوی در ۱۶ بقعه متبرکه استان قم برگزار می‌شود، ۴۵روحانی متخصص کودک در این برنامه‌ها حضور دارند و درکنار این برنامه‌ها سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد:کلاس‌های طرح نشاط معنوی در موضوعات بصیرت، احکام، اخلاق و قرآن برای نوجوانان برگزارمی‌شود، در کنار کلاس‌های اعتقادی و دینی،کلاس‌های ورزشی در حال برگزاری است و نوجوانان خواهر و برادر در رشته‌های ورزشی مختلف شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه ۳ هزار دانش آموز قمی تا پایان تابستان در طرح نشاط معنوی شرکت می‌کنند، تصریح کرد:در اواخر طرح نشاط معنوی اردوهای یک روزه و داخل استانی برگزار می‌شود و از بقاع متبرکه و مکان‌های های تفریحی و زیارتی استان بازدید می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: طرح نشاط معنوی از ۲۰ تیرماه شروع شده است ودوره ها به مدت ۴۵ روز است، افتتاحیه طرح نشاط معنوی دراستان قزوین برگزار شد و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته مراسم اختتامیه در قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدی گفت:آشنایی با بقاع متبرکه،سیره اهل بیت (ع)،امام زادگان، موضوعات اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی در طرح نشاط معنوی مورد تاکید است، تلاش می‌شود تا نوجوانان تا پایان سال با این طرح ارتباط داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای ارتباط با افراد شرکت کننده در طرح نشاط معنوی سامانه پیامکی راه اندازی شده است،خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا پس از طرح هم نوجوانان با بقاع متبرکه ارتباط داشته باشند، در این سال ها افرادی که در طرح نشاط معنوی و آرامش بهاری شرکت کردند خادم افتخاری امام زادگان شدند و از نظر اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی کمک می کنند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha