شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر

حوزه/ نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان یزد، به منظور ارزیابی همسان سازی روش های تبلیغ در پذیرش طلاب جدیدالورود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، مدیران و سرپرستان مدارس سطح دو استان، در سالن امام خمینی(ره) گرد هم آمدند تا راهکارها و شیوه های تبلیغ در پذیرش طلاب جدیدالورود را به اشتراک بگذارند.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد؛ وی در سخنانی گزارشی از دستور العمل ها و مصوبات  مربوط به جلسه مدیران استانی در مرکز مدیریت قم را بیان کرد.

در ادامه این نشست، معاونان فرهنگی، امور مالی، پژوهش و آموزش مرکز مدیریت خواهران استان آخرین دستورالعمل ها و بخش نامه های مربوط به پذیرش سال تحصیلی 98-99 و دیگر موضوعات مربوط به مدارس علمیه را تشریح کردند.

پخش کلیپ گزارش فعالیت های مدارس علمیه خواهران در خصوص تبلیغات پذیرش برای ایجاد هماهنگی و بهره مندی مدیران از تجربیات یکدیگر پخش شد.

حوزه علمیه خواهران استان یزد دارای 17 مدرسه علمیه سطح دو(کارشناسی)، سه مدرسه سطح سه(کارشناسی ارشد) و دو مدرسه علمیه سطح چهار(دکترا) است و قریب به 2600 طلبه در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha