جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهانت بانوی میشیگان به حجاب برایش گران تمام شد!

حوزه/ یک دختر حامی حزب جمهوری خواه و از طرفداران ترامپ، به خاطر اهانت به مسلمانان و انتشار پست های ضدسیاه پوستی در شبکه های اجتماعی از مقامش به عنوان «بانوی میشیگان» برکنار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از اینسایدر، یک دختر که از حامیان دونالد ترامپ و برنده جایزه زیباترین دختر در ایالت میشیگان به عنوان «بانوی میشیگان» انتخاب شده بود، به سبب توهین به مسلمانان و حجاب اسلامی و همچنین پست های اسلام هراسی و ضدسیاه پوستی در شبکه های اجتماعی، از مقامش در مراسم بالماسکه عزل شد.

برگزارکنندگان مراسم اعلام کردند که مقام وی را به خاطر مطالب « اهانت آمیز، بی احساس و نامناسب درشبکه های اجتماعی» از وی می گیرند.

کتی زو یک دانشجوی دانشگاه میشیگان می باشد و از حامیان حزب جمهوری خواه و طرفداران ترامپ محسوب می شود. وی طی پستی توئیتری حجاب و نرخ کشته شدن سیاه پوستان آفریقایی را به مسخره گرفت. وی که 800 هزار دنبال کننده در حساب خود دارد از حامیان پروپا قرص دونالد ترامپ نیز محسوب می شود.

درحالی که دانشجویان مسلمان در دانشگاه غرفه های حجاب برگزار می کنند، وی این اقدام آنان را به مسخره گرفته و نوشت: شما فقط سعی دارید زنان را تحت فشار اسلام، سرکوب کنید!

وی در یک پیام تویئتری دیگر، یک کاربر دیگر را که از پلیس آمریکا به خاطر کشتار سیاه پوستان انتقاد کرده بود خطاب قرار داده و گفته است: می دانستید که بیشتر مرگ های سیاه پوستان به دست دیگر سیاه پوستان رخ می دهند. مشکل را داخل جامعه خودتان حل کنید به جای اینکه دیگران را مقصر بپندارید!

وی این هفته مقام بانوی میشیگان درسال 2019 را به خود اختصاص داد، مقامی که یک روز بعد از وی گرفته شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha