سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند و مشکلات مناطق مختلف را در تریبون نماز جمعه به گوش مسئولان می رسانند، گفت: مدیران و مسئولان نیز باید انتقاد پذیر باشند و در حل مشکلات و مطالبه های مردمی تلاش کنند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به چهلمین سال برپایی اقامه نماز جمعه، بیان داشت: نماز جمعه از شئون حکومت و ولایت و خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب است .

وی با بیان اینکه در صفوف بهم فشرده نماز جمعه مردم مومن و خداجو حضور دارند افزود: نماز جمعه محل گسترش معنویت ،امید آفرینی و حل مشکلات مردمی است .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برگزاری آئین وحدت بخش نماز جمعه در طول تاریخ موجب خشم مستکبران اسلام و انقلاب شده است، خاطر نشان کرد: ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند که در برگزاری این آئین علاوه بر استمرار معنویت در جامعه مشکلات مردم و مناطق نیز در تریبون نماز جمعه به گوش مسئولان خواهد رسید .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی برگزاری باشکوه نماز جمعه را موجب برکت در جامعه دانست و بیان داشت:تداوم و استحکام انقلاب و نظام اسلامی با تداوم معنویت در جامعه ارتباط دارد .

وی با بیان اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند و مشکلات مناطق مختلف را در تریبون نماز جمعه به گوش مسئولان می رسانند، گفت: مدیران و مسئولان نیز باید انتقاد پذیر باشند و در حل مشکلات و مطالبه های مردمی تلاش کنند .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مسئولان با شرکت در نماز جمعه با مردم نیز ارتباط پیدا می کنند، گفت: مدیران و مسئولان باید همواره مردمی باشند و در خدمت رسانی به مردم همت جهادی داشته باشند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه باید با ستادهای نماز جمعه نیز همکاری مطلوب و مستمری داشته باشیم، افزود: دستگاه های اجرایی باید امکانات و تجهیزات لازم را برای ستادهای نماز جمعه در راستای برگزاری باشکوه این نماز فراهم کنند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان،  انقلاب اسلامی را انقلابی پویا و دارای حرکت رو به جلو خواند و تصریح کرد:بی شک این انقلاب در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان رو به پیشرفت و سازندگی بیش از پیش در حرکت است و هر روز اقتدار و پیشرفت این نظام موجب برافروخته شدن خشم مستکبران و دشمنان نظام خواهد شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha