جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف کشتی انگلیس در خلیج فارس تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از اقدام اخیر سپاه در توقیف کشتی انگلیس تقدیر کردند. 

در این بیانیه که در حال حاضر 160 امضا دارد و طبق گفته هیئت رئیسه مجلس در حال افزایش امضاهاست از اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف کشتی انگلیسی در خلیج فارس تقدیر و تشکر کردند. 

متن این پیام به شرح زیر است:

در هفته‌های اخیر تحرکات مشکوکی از خرابکاری و انفجار در برخی از نفتکش‌ها در منطقه و توقیف غیرقانونی نفتکش ایران توسط پیر استعمار، دولت انگلستان و در آخرین اقدام مشکوک نفتکش تحت پرچم و مالکیت  انگلستان ضوابط عبور از تنگه هرمز را زیر پا گذاشته، به نظر می‌رسد مدعیان قدرت جهانی در تدارک ناامن نشان دادن آب‌های خلیج فارس برای انتقال انرژی مورد نیاز جهان هستند لذا هوشیاری و قاطعیت در برخورد با تخلفات در این حوزه را از وظایف ذاتی دولت محترم و حاکمیت می دانیم و از اقدام به جا و قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی حمایت می‌کنیم و درخواست داریم در این مهم همچنان با قاطعیت و قدرت برخورد شود.

در انتها از دولت و رئیس جمهور محترم درخواست داریم موضوع اخذ عوارض از کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز را در دستور کار خود قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha