پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه گفت: ما نیازمند نهضت فرهنگی در میان روحانیون کشور راه اندازی کنیم تا همه وارد میدان امر به معروف و نهی از منکر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین زمانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: باید اذعان کنیم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده ایم و این باید به صورت عمومی در میان حوزویان پذیرفته شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد یک حرکت عمومی در زمینه حجاب، مطرح کرد: ما نیازمند یک نهضت فرهنگی در میان روحانیون کشور راه اندازی کنیم تا همه وارد میدان امر به معروف و نهی از منکر شوند.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه گفت: ما باید منکر را در وهله اول شناسایی کنیم، تمام وقت را روی مبارزه با بی حجابی گذاشتن یک اشتباه می باشد و باید روی عفت، سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان اینکه امروز روحانیت در ایجاد وضعیت کنونی سهیم است، خاطرنشان کرد: ما در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خلاء فتوا نداریم، نیروی انتظامی باید به این امر یاری برساند.

کد خبر: ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha