سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام نعمتی

حوزه/ مسئول دفتر پاسخگویی به سؤالا ت دینی قزوین از اجرای طرح علمی و آموزشی «نخبه ها بشتابید»، در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به نقش وتاثیرگذاری نخبگان جوان در برنامه ریزی صحیح برای آینده و پیشرفت علمی جامعه، گفت: طرح «نخبه ها بشتابید» به همت واحد  فرهنگی دفتر پاسخگویی به سوالات دینی با  هدف شناسایی و توانمند سازی دانش آموزان نخبه قزوین و بهره گیری از توانایی آنها در حال اجرا است.

ویادامه داد: طرح نخبه پروری مرکز مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی قزوین در سه محور علمی و آموزشی، مهارت های فنی و تفریحی در طول دوره یک ماهه با حضور اساتید مجرب و مشاوران دینی و مذهبی اجرا می شود.

مدیر مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی قزوین ادامه داد:در طرح نخبگانی دانش آموزی از پایه های هشتم تا یازدهم با معدل های بالای 18 در بازده زمانی از دهم تا بیستم مرداد ماه سال جاری دعوت می شود تا در دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام نعمتی در پایان بیان کرد: از مزایای این طرح اعطای گواهینامه پایان دوره، استفاده از مشاوران و اساتید مجرب در طول دوره و استفاده رایگان  از مقالات علمی و کتابخانه مجازی جهت سیر مطالعاتی است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha