چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ حضرات آیات جوادی آملی و سبحانی برای زیارت و فعالیت های علمی، وارد مشهد شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حضرات آیات عظام، جوادی آملی و سبحانی برای زیارت و فعالیت های علمی دیروز با استقبال نمایندگان حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی وارد مشهد شدند.

آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع تقلید، جهت زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و انجام برنامه های علمی به مشهد مقدس سفر کردند و در ابتدای ورود، مورد استقبال نمایندگان حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی قرار گرفتند و در سخنانی کوتاه ىر اين مراسم استقبال، با اشاره به مقام والای امام هشتم بیان داشتند: امام رضا علیه السلام به مقامی رسیده است که هر کس در هر موردی به رضایت برسد، این رضایت به واسطه وجود مبارک امام هشتم می باشد.

معظم له در مدت اقامت ده روزه خود در مشهد مقدس علاوه بر برنامه های روزانه و جلسات علمی، دیدارهایی را نیز با علما، فضلا و شخصیت های برجسته شهر مشهد خواهند داشت.

همچنین، آیت الله العظمی سبحانی علاوه بر زیارت مضجع منور رضوی و در کنار برنامه های مختلف و دیدارها، از 30 تير درباره سلسله دروس اندیشه اسلامی به مدت دو هفته از ساعت 10:30 تا 11:30 در محل مدرسه علمیه عالی نواب به بحث الدراسات الفلسفیه بین الرفض و القبول می پردازند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha