پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله وحید خراسانی

حوزه/ حضرت آیت الله وحید خراسانی با دعا برای سلامتی حجاج، گفت: در این سفر برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه، بسیار دعا کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،حضرت آیت الله وحید خراسانی، پیش از ظهر امروز ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در دیدار اعضای بعثه حج و زیارت پس از پاسخ دادن به استفتائات مطرح شده در مورد حجّ و استماع گزارشی از فعالیت سال‌های گذشته بعثه، از جمله پاسخ‌گویی حضوری و تلفنی ۲۴ ساعته به حجّاج، پاسخ‌گویی از طریق اپلیکیشن احکام، تهیه و نشر احکام مبتلا به حج در فضای مجازی و ...، خطاب به روحانیون حاضر در حج و اعضای بعثه بیان داشتند: کار شما جواب دادن به سؤالات و رسیدگی به امور حجاج است که این بهتر از اعمال مستحبی است.

معظم له در توصیه‌ای به کسانی که به حج مشرف می‌شوند، افزود: کسانی که حجّ واجب انجام می‌دهند، اصل عمل حج را برای خود و ثوابش را به حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام هدیه کنند و کسانی که حجّ مستحبی انجام می‌دهند بهتر است به نیابت از آن حضرت باشد.

این مرجع تقلید ادامه دادند: حجّاج در مسیر رفت و آمد، سوره توحید خوانده و به امام زمان علیه‌السلام هدیه کنند.

حضرت آیت الله وحید خراسانی در ادامه با توجه به عظمت قبرستان بقیع و زیارت چهار امام مدفون در این حریم مقدس، خاطرنشان کردند: زوّار بقیع، با پای برهنه مشرف شوند؛ سعی کنید این سنّت را انجام داده و به دیگر زائرین برسانید.

وی در پایان پس از دعا برای سلامتی حجاج، توصیه کردند: در این سفر برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه، بسیار دعا کنید.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha