شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام‌ حسنعلی عربی-مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان

حوزه/ مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان گفت: شورای نگهبان نهادی بی طرف بوده و بر طبق قانون عمل می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام حسنعلی عربی، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان سمنان، بعدازظهر امروز در دیدار با خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: از حضور دکتر خجسته پور معاون محترم استاندار و هئیت همراه در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان تقدیر و تشکر دارم.

وی افزود: شورای نگهبان یکی از نهاد های بی بدیل و بی مانند در نظام جمهوری اسلامی است.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان تصریح کرد: مسئولیت های منحصر به فردی نیز بر عهده این ارگان است که با تاکید امام راحل(ره) در متن قانون اساسی نیز گنجانده شده تا از جمهوریت و اسلامیت نظام حفظ و حراست شود.

حجت الاسلام عربی خاطرنشان کرد: با لطف الهی و رهنمود های مقام معظم رهبری، سعی کردیم از ورود افراد نالایق به مراکز اصلی نظام جلوگیری کنیم و وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم و بر همین اساس نیز تهاجمات زیادی چه در داخل و خارج کشور بر این نهاد وجود دارد و این نهاد، نهادی بی طرف بوده و بر طبق قانون عمل خواهد کرد.

وی گفت: الحمدالله روز به روز اقتدار این نظام با حضور مردم در صحنه های مختلف همراه با رهبری مقام معظم رهبری افزایش پیدا کرده و امروز ایران اسلامی به عنوان نظامی قدرتمند در تمامی ابعاد،  در جهان شناخته شده است.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان تصریح کرد: طبیعی است که مشکلاتی نیز در این مسیر رو به جلو وجود دارد و هرچه اقتدار نظام بیشتر باشد، فشار های دشمنان و دشمنی ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد که این موارد نیز با رهبری های مقام معظم رهبری و حضور پررنگ و همیشه در صحنه مردم و به واسطه اقتدار نظام برطرف خواهد شد.

وی افزود: نیاز است تا عوامل اجرایی انتخابات استان، اشرافیت کامل بر قوانین و آئین نامه ها داشته باشند تا بتوانیم در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات گام برداریم.

حجت الاسلام عربی گفت: مردم ما مردمی بصیر هستند و تا به حال نظام و مسئولین را تنها نگذاشته اند و در برهه های حساس پای کار بودند و در آینده نیز همینگونه خواهد بود و ما باید تلاش کنیم تا به وظایف خود به خوبی عمل کرده و رعایت اصلی بی طرفی را مَد نظر قرار دهیم و این مهم قطعا حضور و مشارکت مردم را افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد: قضاوت جهانی از ما در روز رای گیری و پای صندوق های رای خواهد بود و امسال نیز در این انتخابات به طور قطع مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و اقتدار نظام را بیش از پیش تقویت خواهند کرد.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان افزود: ما در این انتخابات باید یک آمادگی کامل را با پیش بینی های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم داشته باشیم و افزایش تعامل بین هئیت نظارت و اجرایی در تحقق این مهم بسیار لازم و ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha