پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خجسته پور

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، بر ضرورت بهره گیری از افراد با تجربه، امین و معتمد در عوامل اجرایی ستاد انتخابات این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، بعدازظهر امروز در دیدار با سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان سمنان اظهار داشت: سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان را به دست اندرکاران این ‌مجموعه تبریک و تهنیت عرض نموده و این روز را گرامی می داریم.

وی افزود: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان و ستاد انتخابات استان برقرار است.

خجسته پور تصریح کرد: ستاد انتخابات استان بر فضای استان و انتخابات، نظارت و رصد کامل داشته و در صورت‌ مواجه با اقدام‌ خلاف قانون، تذکرات لازم ‌داده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دو مقوله اجرا و نظارت، نیاز است تا در برگزاری انتخابات به صورت ‌مکمل یکدیگر عمل ‌کنند و ۴ اصل افزایش مشارکت سیاسی، زمینه سازی برای انجام رقابت سالم، تضمین سلامت و تامین ‌امنیت انتخابات در ستاد انتخابات استان در دستور کار ‌قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا از افراد با تجربه، امین و معتمد در عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان، استفاده کنیم، افزود: ستاد امنیت انتخابات با استفاده از ظرفیت شورای تامین و زیرمجموعه های آن، برای برقراری سلامت و امنیت انتخابات به طور کامل استفاده خواهد کرد.

خجسته پور گفت: آموزش های لازم برای آشنایی و آمادگی هرچه بیشتر جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، برای تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان ارائه خواهد شد و تا این لحظه بر اساس ابلاغ های صورت گرفته، تمامی فرآیند برگزاری انتخابات به غیر از شمارش آرا، به صورت الکترونیکی برگزار می شود که این ظرفیت همراه با آشنایی کامل عوامل اجرایی به نحوه کارکرد بخش های مختلف سامانه جامع، از بروز بسیاری از خطاها جلوگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تعامل ستاد انتخابات با دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان یکی از موارد مهم و بسیار ضروری است که با برگزاری نشست ها و جلساتی از این دست در راستای تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر گام برخواهیم داشت، تصریح کرد: معتقدیم هدف ما و شما تنها و تنها برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و همچنین حفظ و حراست از رای مردم به عنوان حق الناس است و با همراهی و تعامل بیشتر برای این مهم ‌تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha