شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رونمایی

حوزه/ در هم اندیشی مسئولان دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین و مدیران رسانه های استان، از منشور قرارگاه «مطالبه گری آدینه ظهور» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، عصر یکشنبه در هم اندیشی مدیران خبرگزاری ها و نشریات استان قزوین که در سالن اجتماعات دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه در کشور گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بیش از ۹۰۰ تریبون نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان این که یکی از مهمترین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقامه پرشکوه نماز جمعه است که می توان از آن به عنوان نماد وحدت و همدلی جامعه یاد کرد، افزود: این فریضه عبادی و سیاسی، تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب اسلامی به شمار می رود.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از قرآن کریم و روایات و احادیث  این فریضه را به جا می آورند و با حضور خود دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) را مایوس می کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین عنوان کرد: تریبون نماز جمعه متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست و مردم صاحب اصلی آن به شمار می روند.

 وی همچنین در  این نشست از رسانه ها خواست تا پیشنهادات خود را جهت برگزاری بهتر نماز جمعه، به دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین  ارائه کنند.

 

در پایان این هم اندیشی، منشور قرارگاه مطالبه گری «آدینه ظهور» دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین رونمایی شد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha