چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین به برگزاری دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: این دوره از چهارم لغایت دهم مرداد در اردوگاه شهید بابایی برگزار خواهد شد و برنامه های متنوع فرهنگی برای طلاب جدیدالورود برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد گفت: برای تربیت پژوهشگر، فضای پژوهشی مناسب نیاز است، بنابراین باید بستر مناسب را ایجاد کنیم تا طلاب مقالات علمی تخصصی تدوین و ارائه دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در رابطه با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری حوزه علمیه قزوین بیان کرد: کمبود اساتید و رشته های تخصصی از جمله مشکلات است. همچنین برخی از مدارس در شهرستان های استان از کمبود فضای آموزشی رنج می برند که در سفر آیت الله اعرافی به استان قزوین به خوبی مطرح شد و امیدواریم با حمایت مدیر حوزه های علمیه کشور بتوانیم از پشتیبانی های بهتر مرکز برخوردار شویم.

وی به برگزاری دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید حوزه علمیه قزوین نیز اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از چهارم مرداد لغایت دهم مرداد ماه در اردوگاه شهید بابایی برگزار خواهد شد وبرنامه های متنوع فرهنگی برای طلاب جدیدالورود برنامه ریزی شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: به واحد روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین تاکید شده که  از این برنامه 7 روزه، مستندی تهیه و پخش شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha