چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی خاتمی - زنجان

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با تاکید بر اینکه حکمت، کمال و پختگی در ابعاد مختلف بیانیه گام دوم قابل مشاهده است، گفت: هر کس باید به اندازه توان خود در ریل‌گذاری این موضوع گام بردارد و این گام باید با حرکت جهادی همراه باشد و بیش از ۱۰۰ بار واژه انقلاب اسلامی، ملت و مردم و جوان گرایی تکرار شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در محل تبلیغات اسلامی زنجان، افزود: شرایط فعلی کشور بعد از ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت درگام دوم انقلاب شرایط بسیار ویژه خواهد بود.

وی اظهار کرد: خیلی از زیر ساخت‌ها برای بیانیه گام دوم انقلاب آماده شده است و باید جهاد گونه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز شعار انقلاب اسلامی در دنیا طنین‌انداز است و ایستادگی، روی مواضع و اصول امیدوار کننده است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: اساتید و دانشگاهیان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم هستند و جوانان هم در این بیانیه مورد تاکید مقام معظم رهبری است. گام اول انقلاب در ۴۰ سال در بیانیه گام دوم تحلیل شده و نسل اول و دوم انقلاب این ۴۰ سال را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه دستاوردها و تجربیات خوبی در کشور در حوزه های مختلف کسب شده است، گفت: امروز هم باید انقلاب به نسل سوم و چهارم سپرده شود تا وارد میدان شده و با تجربیات مدیران گذشته مدیریت را به دست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ابراز کرد: مقام معظم رهبری تجربه مبارزات سیاسی و هم مدیریتی و نقشه راه را در قالب بیانیه گام دوم ترسیم کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با تاکید بر اینکه حکمت، کمال و پختگی در ابعاد مختلف بیانیه گام دوم قابل مشاهده است، گفت: هر کس باید به اندازه توان خود در ریل‌گذاری این موضوع گام بردارد و این گام باید با حرکت جهادی همراه باشد و بیش از ۱۰۰ بار واژه انقلاب اسلامی، ملت و مردم و جوان گرایی تکرار شده است.

وی با بیان اینکه دشمن دیگر آن دشمن قبلی نیست و نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است، افزود : ۶۰۰ نفر در خزانه‌داری آمریکا به دنبال ترسیم نقشه‌هایی برای ضربه زدن به اقتصاد کشورمان هستند و امروز ابهت آمریکا شکسته و دیگر قدرت و جایگاهی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: با دقت و تجربه آینده را بسیار روشن‌تر از قبل و اداره آن را راحت‌تر از قبل تصور می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: امروز دشمن با انواع ترافندها وارد عرصه شده و باید جوانان با بصیرت افزایی خود از برنامه شوم دشمن آگاه شوند.

وی با تبریک انتصاب حجت الاسلام احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، وی را از نیروهای فعال، ارزشی و خوشفکر استان معرفی کرد و گفت: از زحمات و فعالیت‌های مدیر کل سابق استان حجت الاسلام صفی یاری قدردانی می‌کنم ایشان از ظرفیت‌های دینی و فرهنگی بزرگ استان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha