جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تعامل تنگاتنگ با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نقش مهمی در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، صبح امروز در سومین نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشتاز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تعامل تنگاتنگ با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و تصریح کرد: سازمان باید در خط مقدم انقلاب اسلامی باشد و به عنوان یکی از نهادهای انقلابی، ساماندهی و تقویت جریانات حوزه دین و تفکرات انقلابی را وظیفه خود می‌داند و ما هم باید تلاش کنیم تا امور اجرایی را در این محور دنبال کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد جهادی را به عنوان یکی دیگر از استراتژی‌های سازمان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده عنوان کرد و افزود: ما در این راستا باید بر اساس سیاست‌های جدید سازمان ادای وظیفه کنیم و با تعامل با تشکل‌های وابسته و واحدهای مختلف مجموعه و با رویکرد جدید برنامه‌ها را در قالب عملیات‌های مختلف انجام خواهیم داد.

حجت‌الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری، پیشتاز در تبیین در تحقق و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به ارتباط مستقیم یا با واسطه‌ی ۴ هزار مخاطب و قشر فرهنگی تاثیرگذار استان با سازمان تبلیغات اضافه کرد: در همین راستا با همه ابزار و جامعه‌ هدفی که در اختیار داریم در زمینه تحقق بیانیه گام دوم در سطح جامعه تلاش می‌کنیم و در این زمینه تلاش کنیم با بهره‌گیری از شبکه تبلیغی و سایر ظرفیت‌های مجموعه در راستای تبیین بیانیه گام دوم ادای وظیفه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha