جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این کار سپاه مایه غرور و افتخار ملت است و به دشمنان نشان داد که مرزهای ایران اسلامی خط قرمز محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در نشست بصیرتی ائمه جماعات شهرستان قزوین که در مسجد المهدی مینودر برگزار شد، گفت: ملت ایران هیچ گاه از تهدیدات دشمنان هراسی نداشته و ندارد و امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی زبانزد عام وخاص است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: نظام سلطه چهل سال علیه انقلاب اسلامی ایران هر اقدامی را انجام داده، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: امروز با وجود افزایش تحریم ها و تهاجم فرهنگی و رسانه ای شاهد افزایش بصیرت و ولایتمداری ملت ایران هستیم که همین بصیرت مردمی در مشارکت های انتخاباتی، راهپیمایی های انقلابی و صحنه های مختلف در سطح کشور نمایان و تهدیدات دشمنان را خنثی می کند.

مصطفایی، به توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: این کار سپاه مایه غرور و افتخار ملت ایران است و به دشمنان نشان داد که مرزهای ایران اسلامی خط قرمز محسوب می شود. 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha