پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ دوره تربیت مبلغ تبیین گام دوم انقلاب اسلامی ویژه اساتید، نخبگان و مبلغان مدارس علمیه خواهران، به مدت سه روز در مدیریت حوزه خواهران بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دوره تربیت مبلغ تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور استاد منصوری، به مدت سه روز در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار می گردد.

فاطمه یوسفی در خصوص برگزاری دوره تربیت مبلغ تبیین گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوره تربیت مبلغ تبیین گام دوم انقلاب اسلامی ویژه نخبگان و اساتید و مبلغان مدارس علمیه خواهران استان از چهارشنبه 2 مرداد ماه تا جمعه 4 مرداد ماه به مدت سه روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مرکز مدیریت این حوزه برگزار می گردد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این خصوص افزود: آشنایی با فرآیند انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مبلغ مفاهیم اسلامی تلقی می‌شود. استادان و مبلغان در این دوره‌ تربیتی مبانی و مفاهیم فراگرفته و سپس این مفاهیم را به پرسنل، طلاب و سایر اساتید مدارس علمیه خواهران در سراسر استان منتقل خواهند کرد؛ که این حرکت یک فعالیت فراگیر فرهنگی به ‌شمار می‌آید.

یوسفی با اشاره به درون‌مایه بیانیه گام دوم به عنوان نقطه ثقل جریان انقلاب اسلامی بیان کرد: آموزش‌های مفاهیم انقلاب اسلامی به کلیه بیانات امام خامنه‌ای در دوران رهبری و فرمایشات امام خمینی(ره) معمار کبیرانقلاب اسلامی مربوط می‌شود ولی بیانیه گام دوم جوهره و جان‌مایه این دوره تربیتی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم منظومه‌ای ساختارمند از رهبر معظم انقلاب در زمینه انقلاب اسلامی است که نمی‌توان آن را صرفاً در حوزه تئوریک بررسی کرد، بلکه گام‌های عملیاتی آن نیز در بطن بیانیه نهفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha