پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزیر بریتانیایی از مسلمانان ایفورد برای مبارزه با افراط گرایی تشکر کرد

حوزه/ وزیر ضدافراط گرایی در بریتانیا ضمن بازدید از مرکز اسلامی در ایلفورد انگلستان، فعالیت های مسلمانان این شهر را برای ایجاد همبستگی و مبارزه با افراط گرایی مورد تحسین قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، وزیر ضدافراط گرایی بریتاینا، فعالیت های جامعه اسلامی ایلفورد در انگلستان را  در رابطه با «ایجاد همبستگی و انسجام میان  مردم» مورد تحسین قرار داد.

بارونز سوزان ویلیامز وزیر انگلیسی گفت: برنامه وزارتخانه ما یک ائتلاف قدرتمند از صداهای مثبت در جامعه ای است که علیه نفرت و افراط گرایی ایستادگی می کند، نفرت و افرایطی که متاسفانه اکنون در بریتانیا حضور آشکاری دارد.

این وزیر ضمن بازدید از مرکز اسلامی شهر ایلفورد، برنامه مسلمانان را ایجاد کننده «یک بریتانیای قدرتمند» خطاب کرده و آن را مورد تحسین قرار داد. وی با رهبران انجمن مسلمانان بریتانیا، بشیر چادوری و علی یونس در ایلفورد ملاقاتی داشت.

ویلیامز گفت: خوشحالم که یکی از این صداهای مثبت را ملاقات کردم. که با ساکانان محلی برای ساخت انعطاف پذیری و ارتقای درک و تحمل میان ادیانی فعالیت می کنند.

وی افزود: فعالیت این سازمان های اسلامی در کار ما برای ایجاد جوامع انعطاف پذیر، مبارزه با تروریسم به اشکال مختلف و ارتقاء ارزش های بنیادی از ضرورت برخوردار است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha