پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حبس تعلیقی، تاوان تماس تلفنی تهدیدآمیز علیه مسجد کولچستر

حوزه/ فردی که یک روز پس از حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ و کشته شدن ۵۱ نمازگزار، با تماس تلفنی جامعه اسلامی شهر کولچستر را به مرگ تهدید کرد، به حبس تعلیقی کوتاه مدت محکوم گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مردی که یک روز پس از حمله تروریستی به مساجد شهر کرایست چرچ در نیوزیلند، مسلمانان شهر کولچستر در بریتانیا را تهدید به مرگ کرده بود، در دادگاه به حبس تعلیقی کوتاه مدت محکوم شد.

جان تراستینگ، 19 ساله در 16 مارس سال جاری تماس تلفنی تهدید آمیزی علیه مسجد جامعه کولچستر گرفت. وی اهل ناحیه گرین، در پیشگاه دیوان عالی چلمسفورد به تماس های تلفنی آزاردهنده اعتراف کرد و تنها مجازاتی که برای وی در نظر گرفته شد، 8 ماه زندان و حبس تعلیقی 2 ساله بود.

تراستینگ که در آغاز حاضر نبود جرم خود را بپذیرد، همچنین باید 30 جلسه توانبخشی و دو سال از نظر بهداشت روانی مورد درمان قرار بگیرد و 140 یورو به قربانیان غرامت پرداخت کند.

گفته می شود او درست پس از حمله تروریستی 15 مارس این تماس تلفنی هولناک را برقرار کرد. در 15 مارس 2019، یک تروریست استرالیایی تبار حامی برتری نژادسفید در نیوزیلند به دو مسجد شهر کرایست چرچ حمله کرده و 51 نمازگزار را با شلیک گلوله به قتل رساند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha