جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان مستندات خود را مبنی بر ساقط شدن پهپادی از ایران ارائه دهند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سردار حسین سلامی، امروز در بازدید از پروژه احداث آزادراه خرم آباد-اراک در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه پهباد ایران اسلامی بیش از 3 ساعت و 30 دقیقه بر فراز آب های خلیج فارس در گردش بوده است، بیان داشت: این پهباد مراقبت و نظارت را انجام داده است و اگر دشمنان ما ادعایی مبنی بر سرنگونی و ساقط شدن پهبادهای ایرانی دارند مستندات خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه پهپاد از مجموع شناورهای منطقه ای و فرا منطقه ای تصاویری را ارسال کرده است، خاطر نشان کرد: بخشی از تصاویر را برای افکار عمومی جهان نمایش دادیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: هیچ کس امروز حرف بدون اثبات را نمی پذیرد و دشمنان در این رابطه باید برای حرف خود مستندات بیاورند و ادعای دروغین خود را اثبات کنند.

سردار سلامی در پایان یادآور شد: این ادعا یک دروغ بزرگ است و هیچ پهپادی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ساقط نشده است.

در ادامه سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران همچنین از روستای سیل زده مورانی از توابع معمولان استان لرستان بازدید و از نزدیک در جریان حل مشکلات سیل زدگان قرار گرفت.

قرار است احداث و ساخت واحدهای مسکونی روستای سیل زده مورانی به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجید مظفری IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    0 0
    بنام الله یگانه پاسدار حرمت خون شهیدان اول مرداد سالروز شهادت دانشمند هسته ای گرامی باد ♦️داریوش رضایی نژاد اول مرداد 1390 توسط عوامل سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) به شهادت رسید. چرا خبرگزاری حوزه علمیه خبری را در خصوص سالگرداین شهید مظلوم منتشر نکرد؟!!!