پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد پولادوند، مدیر مدرسه علمیه شبانه امام صادق(ع) قم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شبانه امام صادق(ع) قم از آغاز ثبت نام این مدرسه علمیه در ترم جدید تحصیلی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام از یکم تا پایان مردادماه ۱۳۹۸ تعیین شده است.

حجت الاسلام محمد پولادوند، مدیر مدرسه علمیه شبانه امام صادق(ع) قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از آغاز ثبت نام مدرسه شبانه امام صادق(ع) خبر داد و گفت: دوره های این مدرسه علمیه ویژه علاقه مندان به علوم حوزوی با سن بالا است که امکان تحصیل آنها طبق قانون در مدارس علمیه معمول امکان پذیر نیست.

وی با بیان این که در ترم نخست این مدرسه علمیه که از بهمن ماه سال 1397 آغاز شد، قریب به 60 نفر ثبت نام کردند که تعداد 25 نفر از آنان پذیرفته و مشغول به تحصیل شدند، افزود: در ترم دوم نیز که از مهرماه امسال آغاز خواهد شد، ظرفیت پذیرش برای 100 نفر مهیا شده است.

مدیر مدرسه علمیه شبانه امام صادق(ع) قم ادامه داد: برنامه درسی که برای طلاب پیش بینی شده روزانه 3 ساعت است که از شنبه تا چهارشبه برپا می شود و سیاست مدرسه در بحث دروس، آموزش نیمه استدلالی است.

وی دوره سطح 1 مدرسه علمیه شبانه امام صادق(ع) را 4 سال عنوان کرد و بیان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته افراد در دوره شبانه بخش های مهمی از کتاب های ادبیات، منطق، احکام، عقاید، فقه و اصول را آموزش می بینند و در کنار این دروس به طرح مباحث کلامی و پاسخ به شبهات نیز پرداخته می شود.

حجت الاسلام پولادوند ثبت نام در این دوره ها را برای عموم افراد آزاد دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دروس آزاد برای متقاضیان و علاقه مندان علوم حوزوی ویژه متولدین سال 1347 به بالا است.

وی با اشاره به فضای خوب مدرسه علمیه امام صادق(ع)، گفت: این مدرسه علمیه دارای فضای آموزشی خوب، مسجد امام صادق(ع) و کتابخانه مجهز است و این امکانات در راستای تربیت طلاب مستعد و توانمند در نظر گرفته شده است.

مدیر مدرسه علمیه شبانه امام صادق(ع) قم زمان برگزاری کلاس های این مدرسه را از ساعت 18 تا 21 در طول هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه مندان برای ثبت نام باید مدارکی همچون یک قطعه عکس 4*3، اصل و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی» و آخرین مدرک تحصیلی(حداقل سیکل) ارائه کنند.

وی با بیان این که علاقه مندان برای ثبت نام از ساعت 18 تا 21 می توانند به مدرسه علمیه شبانه امام صادق(ع) قم به نشانی خیابان انقلاب(چهارمردان)، پلاک 17، پلاک 70  مراجعه کنند، افزود: مهلت ثبت نام از 1 مردادماه 1398 تا 30 مردادماه جاری تعیین شده است.

حجت الاسلام پولادوند ادامه داد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09379101900 تماس حاصل کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق حسینی IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    3 2
    باسلام خدمت مدیریت حوزه علمیه شبانه امام صادق ع قم اینجانب صادق حسینی ساکن اهواز همیشه دنبال فرصتی بوده تابتوانم واردحوزه شده واین خلع ورودبه حوزه علمیه راکه پدورمادرم برایم انجام ندادندرااین گونه پرکنم امیدوارم لطف خداوامام زمان شامل حالم شودومارادرحوزه شمابه سربازی دین مبین اسلام بپذیرند شمارابه کریمه اهل بیت س قسم جواب ردبه ماندهیدمنتظرم ومشتاق عبادالله ارحمونایرحمکم الله
    • 0944718809 IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 0
      سلام علیکم ...من دمشهد هستم چگونه ودرچه مدرسه ای میتوانم ثبت نام کنم ممنون
  • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
    3 1
    سلام علیکم لطفا راهنمایی فرماید شرایط ثبت نام حوزه چیه
    • IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
      0 0
      عنایت بفرمایید تماس بگیرید وحضورا در خدمت باشم
  • جواد کریمی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام شرمنده بنده دوست دارم درحوزه علمیه شبانه به تحصیلی مشغول شوم هدفم از این کار خشنودی خداوند متعال و امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف است و یادگیری بیشتر قرآن کریم و معارف اسلامی و یاد دادن آ ن به دیگران است راهنمایی بفرمائید
  • سجاد نوری IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    1 0
    سلام علیکم بنده حقیر در سال 74 از طریق بنیاد جانبازان ثبت نام کرده بودم وکتاب و س دی برایم ارسال شده بود ویک دوره امتحانم دادم ولی به دلیل مشکلات معیشتی و جسمانی درآن زمان نتوانستم ادامه دهم و در حال حاضر مشتاق می باشم گر چه دیر شده خواهشمندم مرا راهنمایی کنید اجرکم عند الله
  • حمید IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    0 0
    سلام علیکم بنده هم امکان ثبت نام دارم. آیا.بنده هم نذرکردم که حضرت معصومه سلام الله علیها واسطه بشه ومااونجا پذیرش شیم
  • حسن سلیمانی نسب IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    با سلام خدمت شما و همه کسانی که در حوزه خدمت می کنند من خیلی دوست دارم در حوزه بحث احکام را یاد بگیرم لطفا من را قبول کنید
  • علی اصغر IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 1
    آیا امکان تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل( لیسانس و فوق لیسانس) در این حوزه علمیه وجود دارد؟ و تحصیل همزمان دانشگاه و حوزه در این حوزه علمیه، منع قانونی ندارد؟ ممنون از راهنمایی تان
  • مهدی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 3
    سلام وعلیکم ... چرا سن ۴۶ یا ۷ نمیتونن حوزه علمیه ثبت نام کنن ممنونم
  • شهاب دین IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    من از حوزه خیلی خوشم میاد
  • اسماعیل IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و خدا قوت بنده 38 سالمه و دیپلم کامپیوتر دارم میخواستم بدونم شرایط ثبت نام در حوزه امام جعفر صادق علیه السلام رو دارم ...؟ با تشکر ... یا حق
  • بهرام IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    سلام علیکم بنده 35 دارم، باید چند سال بخونم، تا لباس طلبگی بپوشم
  • فاطمه سادات طباطبایی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    حوزه بسیار جای خوب و معنوی هست
  • حسین برزو IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 0
    سلام آیا تحصیل برای سنین ۴۵ سال به معمم شدن و امامه گذاری می‌رسد و اینکه تحصیلات فوق لیسانس چگونه است با این مدرک امکانش هست ( شماره محفوظ است )
  • سید مصطفی تقوی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 1
    اگر می شود استخدام حوزه علمیه بشم وراه امام را پیشه کنم بسیارعالی بود
  • میلاد GB ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    از تنکابن هستم متولد۱۳۷۴ حدود ۲۸ سال و خورده مدرک سیکل میتونم در حوزه پذیرش شوم راهنمایی نمایید؟