جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین «ناصر عباس جعفری»

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در واکنش به اعلام آمادگی ترامپ برای میانجیگری میان هند و پاکستان در مورد کشمیر گفت: با توجه به سیاست‌های آمریکا نسبت به فلسطین نمی‌شود به میانجیگری ترامپ در مورد مسئله کشمیر اعتماد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در واکنش به اعلام  آمادگی ترامپ برای میانجیگری میان هند و پاکستان در مورد کشمیر گفت: تصمیمات آمریکا همیشه به ضرر پاکستان بوده است و با توجه به سیاست های آمریکا نسبت به فلسطین نمی شود به قول میانجیگری ترامپ درمورد مسئله کشمیر اعتماد کرد.

وی درمورد سفر عمران خان به آمریکا اظهار داشت: عمران خان نخست وزیر پاکستان در سفر خود به آمریکا سیاست های خارجی پاکستان را شفاف و طبق منافع کشور اظهار کرد، از سوی دیگر دولتمردان سابق کشور با تسلیم شدن در برابر قدرت های جهانی ضرر بسیار زیادی به منافع کشور زدند و پس از بیانات عمران خان نخست وزیر پاکستان در آمریکا دنیا باید بفهمد که پاکستان به دنبال امنیت و آشتی در منطقه است.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان سیاست های اشتباه سابق پاکستان را موجب از دست دادن بیش از هفتاد هزار شهروند پاکستانی و میلیاردها دلار دانست و افزود: اظهارات عمران خان در مقابل سیاست جنون جنگی آمریکا مبنی بر داشتن روابط خوب با کشور های همسایه و آرزوی امنیت برای منطقه به نفع پاکستان است، در حال حاضر آمریکا رو به افول است و پاکستان برای پیشرفت خود باید یک سیاست خارجه آزاد ترتیب دهد.

وی در پایان گفت: ان شاءالله تلاش و کوشش مردم مظلوم کشمیر به نتیجه نخواهد ماند و به زودی کشمیر هم از دست ارتش اشغالی هند آزاد خواهد شد.

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دیدار اخیر با نخست وزیر پاکستان آمادگی خود برای میانجی گری میان هند و پاکستان برای حل و فصل تنش های به وجود آمده بین این دو کشور در رابطه با کشمیر اعلام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha