پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
المصطفی

حوزه/ در صبح روز دوم سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعة‌المصطفی، گزارش کمیسیون تأمین منابع پایدار براساس طرح مدیریت منطقه‌بندی ارائه شد و پس از اظهار نظر اعضا، نوبت صبح اجلاس با جمع‌بندی رئیس جامعةالمصطفی پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی در سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعة‌المصطفی در جمع‌بندی مطالب ارائه‌شده در جلسه، با تأکید بر نقش مهم اندیشکده المصطفی در بررسی ایده‌ها و مباحث مرتبط با این طرح، ابراز داشت: مسئله پشتیبانی و تأمین منابع پایدار برای حرکت بزرگ و جهانی جامعة‌المصطفی، موضوعی اساسی است و باید به گونه‌ای طراحی شود که مجموعه به سوی ایجاد منابع پایدار پیش رود.

رئیس المصطفی، کاهش هزینه­ ها، افزایش بهره‌وری و حذف هزینه‌های غیرضروری را از راهبردهای مهم جامعةالمصطفی برشمرد و گفت: برای نمونه، در بخش آموزش، نظام آموزش مجازی المصطفی توانسته است با پوشش بخش گسترده‌ای از مخاطبان با کمترین هزینه، الگوی خوبی در این زمینه باشد که هم‌اکنون گسترش آن در دستور کار جدی قرار دارد.

وی خوداتکایی مراکز دینی و حوزوی را از راهبردهای مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه باید توجه داشت که هیچ یک از فعالیت‌ها و شیوه‌های ما نباید با شئون حوزوی منافات داشته باشد و باید در مسیر تحقق اهداف کلان و راهبردی جامعةالمصطفی ترسیم گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی، در پایان، شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای را یکی از وظایف مهمی دانست که باید مورد توجه جدی نمایندگان المصطفی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha