جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون پژوهش حوزه های علمیه درجمع طلاب هرمزگان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میر معزی در جمع طلاب ممتاز هرمزگان، سند اسلامی ایرانی پیشرفت را نقشه راه مسیر تمدن نوین اسلامی و حرکت از وضع موجود به سمت وضع مطلوب دانست و گفت: ایران در ایجاد تمدن بزرگ اسلامی مصمم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین میر معزی در جمع طلاب ممتاز حوزه علمیه هرمزگان، به موضوع سند اسلامی ایرانی پیشرفت اشاره کرد و گفت: محتوای این سند با تأکید مقام معظم رهبری تبیین شده است.

وی در ادامه به تشریح سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخت و اظهار کرد: این سند نقشه راه و مسیر تمدن نوین اسلامی و حرکت از وضع موجود به سمت وضع مطلوب است.

 معاون پژوهش حوزه های علمیه افزود: در این سند به عنوان برنامه مرجع و مورد استناد که از سال ۹۰تحت اشراف مقام معظم رهبری تهیه و به جامعه علمی ابلاغ شده است، با این ابلاغیه معلوم شد که جمهوری اسلامی ایران در ایجاد تمدن بزرگ اسلامی جدی و مصمم و در حرکت رو به جلو قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی به تشریح محتوای اصلی سند پرداخت و خاطرنشان کرد: این سند از سه بخش اصلی مبانی، آرمان ها و اصول تشکیل شده و در بخش دوم آرمان ها با سه عنصر رسالت، افق و تدابیر دیده شده است.

وی افزود: رسالت جمهوری اسلامی ایران پیاده سازی اسلام و نقشه راه پیشرفت است و اگر طبق این اصول حرکت کنیم۵۰ سال آینده وضعیت ما در جهان غیر قابل وصف خواهد بود.

 در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی به سؤالات طلاب هرمزگانی پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha