پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 502186
۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
 شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله گفت: پیروزی در جنگ ۳۳ روزه، لبنان را از نقشه اسرائیلی خاورمیانه جدید نجات داد و ساختار منطقه را بر اساس قاعده استقلال بنا نهاد، لذا تمامی منطقه با ملت های آن خواهان استقلال و مقاومت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی مراسمی گفت: پیروزی جنگ 33 روزه لبنان را از نقشه اسرائیلی خاورمیانه جدید نجات داد و ساختار منطقه را بر اساس قاعده استقلال بنا نهاد، لذا تمامی منطقه با ملت های آن خواهان استقلال و مقاومت است و تمامی توطئه های آمریکا و اسرائیل ناکام می ماند؛ چراکه تمامی این منطقه از عزّت برخوردارند.

وی افزود: ما در لبنان از سیاست گریه و شکایت به سیاست مقاومت و بازدارندگی منتقل شدیم تا جایی که اسرائیل به خاطر ناتوانی در مقابله با مقاومت و لبنان جرئت تهدید ساده را ندارد.

شیخ قاسم تصریح کرد: اسرائیل اگر بخواهد هر کاری انجام دهد، هزار بار آن را مورد بررسی قرار می دهد؛ چرا که می داند مقاومت ساکت نمی نشیند.

جبهه داخلی اسرائیل در تیررس است

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: عملیات ما یک روز هم سیاسی نبوده، بلکه همیشه عملیات مقاومتی است که به دنبال آزادی سرزمین می باشد و اسرائیل قطعاً می داند که جبهه داخلی آن در تیررس است و حتی اگر بر استحکامات خود بیافزاید باز هم فایده ای ندارد؛ چراکه موشک ها قبل از پرتاب موقعیت ها را به دقت مشخص می کنند.

وی اشاره کرد: ما با مثلث ارتش، ملت و مقاومت در راه حمایت از استقلال و آزادی سرزمین خود رو به پیشرفت هستیم و به برکت اهالی بعلبک هرمل و تعامل مستحکم با ارتش لبنان توانستیم تکفیری ها را نابود کنیم که این پیروزی دیگر از نتایج جنگ 33 روزه است.

ما از تهدید های اسرائیل نمی ترسیم

شیخ قاسم تاکید کرد: ما از تهدید های اسرائیل نمی ترسیم و مسئولیت خود را آمادگی در میدان می دانیم و می گویم که هر روز بر تجهیزات، امکانات و ابزار ما افزوده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha