جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدمحمدی‌گلپایگانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدمحمدی‌گلپایگانی، در آئین نکوداشت آیت‌الله جعفری، امام جمعه سابق کرمان، گفت: جنون ثروت و نمایش آن در بین خیلی افراد دیده می شود و این افراد توجهی ندارند که جامعه در حال حاضر به ایثار و فداکاری نیاز دارد و باید به خانواده ها کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمحمدی‌گلپایگانی، پیش از ظهر امروز در آئین نکوداشت آیت‌الله جعفری، امام جمعه سابق کرمان، در مصلای امام علی(ع) این شهر، گفت: آیت‌الله جعفری دوران طولانی در مسئولیت خطیر امامت جمعه جوانی خود را صرف کرد و محبوبیت خاصی در بین مردم دارد که دلیل اصلی این محبوبیت رفتار و منش بسیار خوب و ساده‌زیستی ایشان است.

با اشاره به اینکه آیت‌الله جعفری، زندگی معمولی و خانه‌ای محقر دارد، افزود: افراد کمی داریم که در موقعیت‌های این چنینی قرار بگیرند و از این موقعیت‌ها استفاده نکنند.

به گفته رئیس دفتر مقام معظم رهبری، بزرگداشت‌ها ریشه قرآنی دارد و پاسداست علما تذکر به شعائر اسلامی است.

وی در ادامه افزود: جنون ثروت و نمایش آن در بین خیلی افراد دیده می شود و این افراد توجهی ندارند که جامعه در حال حاضر به ایثار و فداکاری نیاز دارد و باید به خانواده ها کمک کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه افراد دلسوزی  در جامعه هستند که برای مردم دل می سوزانند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به فکر فقرا هستند و همه امکاناتی که در اختیار ایشان است، صرف این افراد می شود.

وی با اشاره به استمرار دیدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده شهدا، گفت: باید به خانواده های شهدا خدمت کرد، زیرا با واسطه خون شهدا است که امروز در آرامش زندگی می کنیم.  

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در پشت پرده ها، جلوه ها و دنیایی وجود دارد و سرانگشت تدبیر حق این جهان را می چرخاند و اراده، اراده اوست و هر چه هست اوست، اما  گاهی مادیات جلوی دید را می گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی این مرد بزرگ کارهای بی نظیری را انجام داده که ارزشمند است، افزود: شوخی نیست که امروز انگلیسی ها برای آزاد کردن نفتکش خود التماس می کنند و این  در حالی است روزگاری انگلیسی ها در این کشور وزیر، وکیل و دولت معین می کردند و امروز کارشان به جایی رسیده است که بیایند و التماس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تاکید کرد: از خدمات بزرگ این نظام مقدس احیای ارزش های فراموش شده و نمونه آن احیای نماز جمعه است، زیرا در ادواری کسی نمی دانست نماز جمعه چیست؟

وی با بیان اینکه ارزش های مقدسی که خاندان کثیف پهلوی برای فراموشی آن تلاش می کردند، این روزها به برکت نظام جمهوری اسلامی به خوبی در کشور احیا شده تاکید کرد: امام(ره) به گردن ما حق حیات دارند، زیرا ما را زنده کرد، به ما شخصیت داد و هویت فراموش شده ما را به ما برگرداند و ریشه طاغوت را کند و خلف صالح ایشان نیز همان راه را ادامه می دهد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه خطرهای فضای مجازی جدی است، تاکید کرد: ریزش انقلاب نسبت به آنچه به انقلاب و نظام پیوسته اند، قابل مقایسه نیست و انقلاب رویش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: سیاست امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در توجه به جوانان، میدان دادن و سپردن کارها به دست آنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha