پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله علماء در دیدار با مسئولین سازمان فنی و حرفه ای کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سزاوار است الزامات و راه های ورود جوانان حزب اللهی را به مدیریت کشور فراهم شود، گفت: اگر نیروی بازار کار را بر اساس مطالعات و محاسبات تربیت کنیم، می توانیم پاسخگوی حال و آینده باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز شنبه در دیدار با مسئولین سازمان فنی و حرفه ای استان که به مناسبت ششم مرداد، روز ملی مهارت های کار آفرینی صورت گرفت، گفت: فنی و حرفه ای عرصه ای بی بدیل برای خدمت است و کار آفرینان همواره در رونق تولید و بازار کسب و کار سهم به سزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر ما جوانان را با اهمیت فنی و حرفه ای آشنا کنیم، در رفع معضل بیکاری مشارکت نموده ایم و اگر برای جوانان شغل داشته باشیم، بسیاری از معضلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و انسانی را از جامعه زدوده ایم.

وی با بیان یان که باید فرهنگ سازی کنیم، افکار سنجی داشته باشیم و نسبت به درخواست های جامعه مطالعه داشته باشیم، گفت: با داشتن برنامه برای جامعه، دقیقا متوجه خواهیم شد که چه در خواست هایی در سبد سرانه کوتاه مدت و بلند مدت دارند.

وی در پایان گفت: اگر نیروی بازار کار را بر اساس مطالعات و محاسبات تربیت کنیم، می توانیم پاسخگوی حال و آینده باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha