پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شاد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراسمی که به مناسبت سالروز بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در جمع کارکنان ناحیه بوشهر برگزار شد گفت: ما در گذشته در صحنه های گوناگون به دشمنان درس هایی داده ایم که توصیه می کنیم آنان تاریخ گذشته را مرور نمایند و عبرت بگیرند و محک زدن قاطعیت رزمندگان ما اوج حماقت دشمن را می رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر امروز به مناسبت سالروز بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در بین کارکنان گفت: ما در گذشته در صحنه های گوناگون به دشمنان درس هایی داده ایم که توصیه می کنیم آنان تاریخ گذشته را مرور نمایند و عبرت بگیرند، ملت و رزمندگان ما را محک دوباره نزنند چرا که این ملت سالیان نبرد است، و محک زدن قاطعیت رزمندگان ما اوج حماقت دشمن را می رساند.

حجت الاسلام ابوذر شاد اذعان داشت: یکی از صحنه هایی که ما درس فراموش نشدنی به بدخواهان نظام دادیم صحنه رویارویی با مجاهدین خلق و منافقین کور دل در دهه 60 و عملیات مرصاد می باشد که دشمن مغرور و تابه دندان مسلح در کمین نیروهای انقلابی افتادند و شکست مفتضحانه ای را متحمل شدند.


وی در ادامه افزود: دشمن انگلیسی اگر به حافظه تاریخی خود مراجعه می کرد در مواجهه با جمهوری اسلامی حماقت نمی کرد، ولی ظاهرا آنان دچار آلزایمر شده اند و گویا فراموش کرده اند که سربازان ولایت و انقلاب کوچکترین سوء قصد را با قاطعیت و شجاعت هر چه تمام پاسخ خواهند داد.


شاد در پایان با اشاره به تاریخ درخشان مبارزات ملت ایران بیان داشت،که ما به دشمنان فهمانده ایم که در صحنه نبرد بیمی از دشمن نداریم و مقاوم می جنگیم و واکنش نشان می دهیم و نتیجه را به خدا می سپاریم که چه بکشیم و چه کشته شویم، پیروزیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha