جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه ایلام

حوزه/ دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه ایلام با محوریت مباحث سبک زندگی، مشاوره تحصیلی، درس اخلاق و سیره علماه در قالب کلاس و حلقات معرفتی، در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در دوره میثاق طلبگی حوزه‌ علمیه ایلام، در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج)، اخلاقی را زیربنای طلبگی دانست و گفت، طلاب جوان با ورود به حوزه‌های علمیه به مکتب درس امام صادق(ع) وارد می‌شوند و وظیفه آنها از این پس برای ترویج فرهنگ اسلامی بیشتر از هر زمانی است.

مدیر حوزه علمیه ایلام با تأکید بر اینکه تحصیل در حوزه به تلاش بیشتری نیاز دارد، بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حوزه های علمیه در استان و کشور روز به روز در حال گسترش است و رغبت جوانان برای تحصیل در حوزه بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام بهرام عقابی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام نیز در جمع طلاب جدیدالورود مدارس علمیه ایلام گفت: طرح میثاق طلبگی با هدف آشنایی طلاب جدید با مفهوم طلبگی و دروس حوزوی، برگزار می شود.

وی افزود: در طول برگزاری این طرح، طلبه های تازه وارد در کنار برنامه های ورزشی و تفریحی از جمله شنا، فوتسال و فوتبال دستی با حضور اساتید حوزه با تحصیل در حوزه علمیه و طلبگی بیشتر آشنا می شوند.

گفتنی است: دوره میثاق طلبگی با هدف آشنایی با مسائل اخلاقی و منش طلبگی برگزار و در آن رسالت و اهداف طلبگی و تبلیغ تشریح می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha